Veckan som gått...

Ikväll ska jag och min inneboende smålänning ut på galej, eller galej och galej. Det kommer nog att bli en ganska stillsam tillställning med gott sällskap, god mat och förhoppningsvis kommer det en massa kul folk till stället. Det ska iallafall bli väldigt kul att komma ut lite och lufta sig :)

Annars så har veckan som har gått varit full med jobb som sagt och så har jag umgåtts med Matilda som i veckan kom upp från det djupaste Småland...hm nåja Smålandstenar för att vara korrekt. Vi hade en nostalgiafton och spelade upp en massa gammal 80 och 90-tals musik som man svängde sina lurviga till på den tiden. Vem kommer inte ihåg "4 non blondes", "Trancedance" och "Inner Circle" ?


Nej nu ska jag ut i det underbara vädret, solen lyser på nysnön som kom inatt. Det ser ut som små kristaller som ligger utspridda på marken.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0