Crush!

Min vän Matilda pratar på sin hemsida om fenomenet Celebrity crush. Vi alla har nog någon gång drabbats av detta fenomen, vissa byter ut föremålen för sina crush flera gånger i månaden. Andra behåller troget kvar känslorna för samma Celebrity crush hela livet.

Det som är så bra med fenomenet ovan är att det handlar om en förälskelse som är oåtkomlig, så det blir ingen svartsjuka, inget tjafs om vem som ska städa osv.

 Ett perfekt förhållande helt enkelt, eller en flykt från verkligheten, vad vet jag?

Var har ni för kändis kärlekar då ? 

skriv gärna och berätta varför dessa får ert hjärta att göra ett extra skutt....


Kommentarer
Postat av: Matilda

John Leguizamo är min crush för tillfället ;)

2009-03-23 @ 13:46:14
Postat av: Maria

Just nu gör mitt hjärta ett extra skutt för britten Matthew Goode :D

2009-03-24 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0