Söndag!

Nu är det söndag och det är andra ord i skällan än det var i fredags, inte så mycket för att den nya arbetsveckan nalkas runt hörnet utan för att jag har gått och blivit förkyld.
Så idag får jag tycka lite synd om mig själv tycker jag (och det får gärna ni också) :)

Annars så är söndagar ganska så mysiga, man suger ut så mycket man kan av den kvarvarande ledigheten och tänker på att det är en hel vecka till nästa gång man är fri ;)
 Och så försöker man att pigga och piffa upp sig lite inför den kommande veckan, men det brukar gå sisådär med det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten. Hoppas du kryar på dig snart! :D Många kramar

2009-03-15 @ 14:41:40
Postat av: Rossi

Ajajaj, låter eländigt det där! Krya på dig-hälsningar i massor från Norrköpingsjuryn...

Tänk på att det snart är måndag så blir det garanterat bättre! :)

Kram på dig!

2009-03-15 @ 17:33:44
Postat av: Matilda

Krya på dig!

Förkyldningar är aldrig roligt, men förhoppningsvis blir den kortvarig iaf.

2009-03-15 @ 17:54:36
Postat av: V

Krya på dig pyret :)

2009-03-15 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0