Bakåtsträvaren...

Som alla som känner mig vet så är jag ofta långt efter med allt nytt. T.ex. så stred jag länge emot DVD-spelarna, jag ville ha kvar mina gamla kära VHS filmer. Men nu har ju fått smak för dvd: s, det är ju så mycket bättre på alla sätt. Samma sak när det gäller mobiler, jag gillade inte det nya med att man ska kunna bli nådd jämt. Men nu så känner jag mig genast handikappat om jag skulle ha glömt mobilen hemma. Internet är en annan sak jag inte gillade speciellt, allt ska bli så modernt och allt ska gå så snabbt. Jag förstod inte tjusningen med mail, chatt osv., men nu sitter jag själv och skriver i en blogg, tack vare Internet.

Så vad ville jag säga med detta utlägg, det har jag glömt :)

Nä, nu kom jag på det, jag såg på "Batman, the dark Knight" i går kväll. Hade tänk se den på bio när den kom ut men som sagt så är jag jämt lite efter, så först igår blev det av. Ledger gjorde ju som förväntat en väldigt bra rolltolkning i en annars inte fullt så bra film.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så du tyckte inte om filmen?!

Du måste väl ändå hålla med att om Aaron Eckhart (Two Face) va riktigt bra också iaf?

2009-03-16 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0